Salutare ,
Tinand cont ca de ceva zile caut pe forum rezolvarea relanti`ului si a pornirii "greoaie" dimineata la motoarele pe benzina de la w202 c180 c200 si c220 , tin sa precizez ca nu am gasit nici un raspuns concret si final chiar daca erau cat de cat apropiate probleme si as dori daca se poate sa mai deschid odata aceasta discutie si poate poate ii dam de un capat .
Acuma sa va descriu problema mea . Masina in cauza este un C-class W202 motor 2.2 cm , 150 cai , cutie automata . Am facut 2000 km de cand am masina si nu a avut nici o problema legata de relanti sau fluctuatii de turatii pana ieri ... cand parca a luat-o razna dintr-o data , si anume :
1.Cand pornesc motorul nu sta la relanti decat turata (fie cald sau rece,dimineata sau seara) , iar daca o tin turata in jur de 2 - 3 minute sta la relati dar foarte putin si turometrul fluctueaza incontinuu pana se opreste .
2.Daca incerc sa dau in D (drive mod) sau R (retur) la fel se opreste
3.Daca reusesc sa plec in vreun fel de pe loc nu are nici o problema in mers(peste 2000 ture) dar daca scade sub 1500-2000 de ture motorul se opreste .
Ce am facut pana acuma intreband in stanga si dreapta :
1.Am schimbat clapeta de acceleratie,curatata la maxim,verificat arculetele si tot ce se afla si in spatele ei (sub capacul negru)
2.Am schimbat filtru benzina si aer
Cam atat am facut deocamdata la ea dar nici o speranta spre mai bine ... din contra chiar acuma nu mai pot sa o misc aproape deloc .
As vrea sa stiu daca ma poate ajuta cu ceva informatii in plus sau sa-mi dea vre-o solutie.Apropo de asta am pus-o pe un tester Texa si mi-a dat urmatoarele erori :
*Ajustare oxigen(MEM)
*Citire reala control clapeta a potentiometrului(MEM)
*Intrerupator relanti inchis(MEM)
*Potentiometru clapeta de acceleratie valoare reala (ATT)
Dupa aceste erori am dat un telefon la Restaco (dealer Mercedes Suceava) si mi-au zis sa sterg erorile si daca face la fel trebuie inlocuit calculatorul de motor . Am sters primele 3 erori dar ultima nu se da stearsa , deci urmatorul pas ar fi sa schimb calculatorul sa vad daca este vre-o noutate.
Daca aveti alte solutii va rog ajutati-ma .
Daca apare postul de mai multe ori va rog sa ma scuzati dar am un internet mai slabut.
Tinand cont ca de ceva zile caut pe forum rezolvarea relanti`ului si a pornirii "greoaie" dimineata la motoarele pe benzina de la w202 c180 c200 si c220 , tin sa precizez ca nu am gasit nici un raspuns concret si final chiar daca erau cat de cat apropiate probleme si as dori daca se poate sa mai deschid odata aceasta discutie si poate poate ii dam de un capat .
Acuma sa va descriu problema mea . Masina in cauza este un C-class W202 motor 2.2 cm , 150 cai , cutie automata . Am facut 2000 km de cand am masina si nu a avut nici o problema legata de relanti sau fluctuatii de turatii pana ieri ... cand parca a luat-o razna dintr-o data , si anume :
1.Cand pornesc motorul nu sta la relanti decat turata (fie cald sau rece,dimineata sau seara) , iar daca o tin turata in jur de 2 - 3 minute sta la relati dar foarte putin si turometrul fluctueaza incontinuu pana se opreste .
2.Daca incerc sa dau in D (drive mod) sau R (retur) la fel se opreste
3.Daca reusesc sa plec in vreun fel de pe loc nu are nici o problema in mers(peste 2000 ture) dar daca scade sub 1500-2000 de ture motorul se opreste .
Ce am facut pana acuma intreband in stanga si dreapta :
1.Am schimbat clapeta de acceleratie,curatata la maxim,verificat arculetele si tot ce se afla si in spatele ei (sub capacul negru)
2.Am schimbat filtru benzina si aer
Cam atat am facut deocamdata la ea dar nici o speranta spre mai bine ... din contra chiar acuma nu mai pot sa o misc aproape deloc .
As vrea sa stiu daca ma poate ajuta cu ceva informatii in plus sau sa-mi dea vre-o solutie.Apropo de asta am pus-o pe un tester Texa si mi-a dat urmatoarele erori :
*Ajustare oxigen(MEM)
*Citire reala control clapeta a potentiometrului(MEM)
*Intrerupator relanti inchis(MEM)
*Potentiometru clapeta de acceleratie valoare reala (ATT)
Dupa aceste erori am dat un telefon la Restaco (dealer Mercedes Suceava) si mi-au zis sa sterg erorile si daca face la fel trebuie inlocuit calculatorul de motor . Am sters primele 3 erori dar ultima nu se da stearsa , deci urmatorul pas ar fi sa schimb calculatorul sa vad daca este vre-o noutate.
Daca aveti alte solutii va rog ajutati-ma .
Daca apare postul de mai multe ori va rog sa ma scuzati dar am un internet mai slabut.
Comment